The size and shape of female Breasts also depend on the placement of planets in the birth chart. The size of breasts can be judged from the horoscope of the female as follow.
1.If Saturn is aspecting moon in horoscope then the native has very small but long breasts.
2.If Mars is aspecting Moon in horoscope then the native has strong and very attractive breasts.
3.If Jupiter is aspecting Moon in horoscope then the native has fairly big size breasts.
4.If Venus is aspecting Moon in horoscope then the native has extremely beautiful breasts.
5.If Sun has the influence on 4th house of the Horoscope or Moon then the native has hard breasts.
6.If Sun is in 3rd house of the horoscope then the native has well formed breasts.
7.If moon is in 8th house of the horoscope then the native has ill- formed breasts.
Saturday, September 12, 2009
सपना फल
हात्ती ः सपनामा हात्ती देखियो भने धन या पुत्र प्राप्ति हुन्छ । हात्तीमा चढेको देखियो भने गाडेको धन मिल्छ । सेतो हात्ती देख्नु अत्यन्त राम्रो र कल्याणकारी हो ।
हा“स ः सपनामा हाँस आदि पक्षीहरू देख्नु शुभफलदायक मानिन्छ ।
स्याल ः सपनामा स्याल आदि जन्तु देख्नाले शारीरिक कष्टका साथै मृत्युको सम्भावना हुन्छ । यसप्रकारको सपना अत्यधिक अशुभ फलदायक हुन्छ । ब्युँझेकै अवस्थामा पनि स्याल आदि जन्तुको बोली सुन्न अशुभ कारक मानिन्छ ।
सुन ः सुन देखिए सन्तान प्राप्ति हुन्छ । सुन पाउनु अशुभ हो ।
र्सर्ूय ः सपनामा र्सर्ूय देखियो भने चाँडै नै धनलाभ हुने सुयोग मिल्दछ । र्सर्ूय तारा आदि खण्डित भएको देख्नु मृत्युको सूचक हो ।
सिंह ःसिंहमा चढेको देख्नाले धनलाभ हुन्छ । यसको दर्शन मात्रले युद्धमा विजय, बल, सौर्य, वर्ीय आदिको वृद्धि हुन्छ । र्
र्सप ः सपनामा र्सप देख्नु मरणकारी हुन्छ । कुनै विद्वान्हरूले लेखेका छन् कि सेतो र्सपले डस्यो भने धनलाभ हुन्छ ।
सरर्स्र्युं ः सरर्स्र्युं देख्नाले सन्तान प्राप्ति हुन्छ ।
समुद्र ः सपनामा तरङ्गति समुद्र देखियो भने लक्ष्मीको निगाहा हुन्छ ।
विवाह ः सपनामा वैवाहिक उत्सव देख्नु अनिष्टकारक हुन्छ ।
वषर्ा ः यदि सपनामा घनघोर वषर्ा परेको देखियो भने गृहकलह, मित्रका साथ विछोड हुन्छ । तर, व्यापारिक सफलता हुन्छ ।
वनस्पति ः हराभरा, झारपात, बालीनाली, फलफूल देख्नु शुभ हो । यसलाई प्रेमी मिलनको सूचक पनि मानिन्छ ।
लाटोकोसेरो ः सपनामा लाटोकोसेरो देख्नु अशुभकारक हो । यसले रोगमय या मृत्युमय हुन्छ ।
लता ः सपनामा हराभरा लहरी देखियो भने धनलाभको साथै कन्याको पनि प्राप्ति हुन्छ । काँटादार लहरा देखियो भने रोगको डर हुन्छ ।
रुवाइ ः कुनै प्रकारको पनि रुवाइको सपना देखियो भने अनिष्टकारक हुन्छ । यसप्रकारको सपना बिमारी, सन्तान कष्ट र अचानक हानि हुने सम्भावना रहन्छ ।
रगत ः आफ्नो शरीरबाट निक्लेको रगत देख्नाले धनधान्यको वृद्धि हुन्छ । अरूका शरीरको रगत देखियो भने कार्यसिद्धि एवं रगत पियो भने धनलाभ हुन्छ ।
रङ ः साधारणतया सेता र हरियो रङ देख्नु शुभफलदायक हुन्छ, समाजका प्रतिष्ठा बढ्छ । कालो र रातो रङ देख्नु हानिकारक हुन्छ ।
योगी ः कुनै योगी या साधु महात्माको दर्शनले इष्ट वस्तुहरूको प्राप्ति हुन्छ । ध्यानमग्न महात्मालाई देख्नाले कार्यको सिद्धि ठान्नर्ुपर्छ ।
युद्ध ः युद्धको सपना देखियो भने भविष्यमा युद्धस्थलमा जाने सूचना मिल्छ । सामरिक वस्तुहरू देख्नाले चिन्ताको वृद्धि एवं स्वयम्लाई युद्धरत देख्नाले विजय मिल्छ ।
यात्रा ः सपनामा यात्रा गरेको देखिए अर्थ लाभ, युद्ध, मुद्दामामिलामा विजय तथा प्रियजनसँग सर्म्पर्क हुन्छ ।
मोती ः सपनामा मोतीको माला लाएको देखिए कार्यसिद्धि हुन्छ । समुद्रमा डुबुल्की मारेर मोती निकालेको देखे सन्तान उत्पत्ति हुन्छ ।
मृत्यु ः सपनामा कसैको पनि मृत्यु देख्नाले त्यो मान्छे दर्ीघायु हुन्छ ।
मुद्रा ः मुद्रा -टक) देखियो भने विपत्तिको आगमन हुन्छ । यदि कतैबाट मुद्राको थुप्रो पाइयो भने लडाइँमा जानर्ुपर्छ मुद्रा बनाइरहेको देखिए प्रेमीहरूसँग मिलन हुन्छ ।
माकुरो ः माकुरोले टोकेको देखियो भने रोग आइलाग्छ ।
हा“स ः सपनामा हाँस आदि पक्षीहरू देख्नु शुभफलदायक मानिन्छ ।
स्याल ः सपनामा स्याल आदि जन्तु देख्नाले शारीरिक कष्टका साथै मृत्युको सम्भावना हुन्छ । यसप्रकारको सपना अत्यधिक अशुभ फलदायक हुन्छ । ब्युँझेकै अवस्थामा पनि स्याल आदि जन्तुको बोली सुन्न अशुभ कारक मानिन्छ ।
सुन ः सुन देखिए सन्तान प्राप्ति हुन्छ । सुन पाउनु अशुभ हो ।
र्सर्ूय ः सपनामा र्सर्ूय देखियो भने चाँडै नै धनलाभ हुने सुयोग मिल्दछ । र्सर्ूय तारा आदि खण्डित भएको देख्नु मृत्युको सूचक हो ।
सिंह ःसिंहमा चढेको देख्नाले धनलाभ हुन्छ । यसको दर्शन मात्रले युद्धमा विजय, बल, सौर्य, वर्ीय आदिको वृद्धि हुन्छ । र्
र्सप ः सपनामा र्सप देख्नु मरणकारी हुन्छ । कुनै विद्वान्हरूले लेखेका छन् कि सेतो र्सपले डस्यो भने धनलाभ हुन्छ ।
सरर्स्र्युं ः सरर्स्र्युं देख्नाले सन्तान प्राप्ति हुन्छ ।
समुद्र ः सपनामा तरङ्गति समुद्र देखियो भने लक्ष्मीको निगाहा हुन्छ ।
विवाह ः सपनामा वैवाहिक उत्सव देख्नु अनिष्टकारक हुन्छ ।
वषर्ा ः यदि सपनामा घनघोर वषर्ा परेको देखियो भने गृहकलह, मित्रका साथ विछोड हुन्छ । तर, व्यापारिक सफलता हुन्छ ।
वनस्पति ः हराभरा, झारपात, बालीनाली, फलफूल देख्नु शुभ हो । यसलाई प्रेमी मिलनको सूचक पनि मानिन्छ ।
लाटोकोसेरो ः सपनामा लाटोकोसेरो देख्नु अशुभकारक हो । यसले रोगमय या मृत्युमय हुन्छ ।
लता ः सपनामा हराभरा लहरी देखियो भने धनलाभको साथै कन्याको पनि प्राप्ति हुन्छ । काँटादार लहरा देखियो भने रोगको डर हुन्छ ।
रुवाइ ः कुनै प्रकारको पनि रुवाइको सपना देखियो भने अनिष्टकारक हुन्छ । यसप्रकारको सपना बिमारी, सन्तान कष्ट र अचानक हानि हुने सम्भावना रहन्छ ।
रगत ः आफ्नो शरीरबाट निक्लेको रगत देख्नाले धनधान्यको वृद्धि हुन्छ । अरूका शरीरको रगत देखियो भने कार्यसिद्धि एवं रगत पियो भने धनलाभ हुन्छ ।
रङ ः साधारणतया सेता र हरियो रङ देख्नु शुभफलदायक हुन्छ, समाजका प्रतिष्ठा बढ्छ । कालो र रातो रङ देख्नु हानिकारक हुन्छ ।
योगी ः कुनै योगी या साधु महात्माको दर्शनले इष्ट वस्तुहरूको प्राप्ति हुन्छ । ध्यानमग्न महात्मालाई देख्नाले कार्यको सिद्धि ठान्नर्ुपर्छ ।
युद्ध ः युद्धको सपना देखियो भने भविष्यमा युद्धस्थलमा जाने सूचना मिल्छ । सामरिक वस्तुहरू देख्नाले चिन्ताको वृद्धि एवं स्वयम्लाई युद्धरत देख्नाले विजय मिल्छ ।
यात्रा ः सपनामा यात्रा गरेको देखिए अर्थ लाभ, युद्ध, मुद्दामामिलामा विजय तथा प्रियजनसँग सर्म्पर्क हुन्छ ।
मोती ः सपनामा मोतीको माला लाएको देखिए कार्यसिद्धि हुन्छ । समुद्रमा डुबुल्की मारेर मोती निकालेको देखे सन्तान उत्पत्ति हुन्छ ।
मृत्यु ः सपनामा कसैको पनि मृत्यु देख्नाले त्यो मान्छे दर्ीघायु हुन्छ ।
मुद्रा ः मुद्रा -टक) देखियो भने विपत्तिको आगमन हुन्छ । यदि कतैबाट मुद्राको थुप्रो पाइयो भने लडाइँमा जानर्ुपर्छ मुद्रा बनाइरहेको देखिए प्रेमीहरूसँग मिलन हुन्छ ।
माकुरो ः माकुरोले टोकेको देखियो भने रोग आइलाग्छ ।
Friday, September 11, 2009
घरेलु टुनामुना
छोरो पाउने:- एउटा नकुहिइएको कागती ल्याउनुहोस् । त्यसलाई हातले निचोरेर सबै रस निकाल्ने र त्यस रसमा स्वादअनुसार नुन हाल्नुहोस् अब त्यस रसलाई केही समयको लागि हातमा लड्डु लिएका कृष्णको अगाडि राखिदिनुहोस् । त्यसपछि राति सुत्नुभन्दा पहिले स्त्रीले यसलाई खाइदिने र लोग्नेले आफ्नो पुरुषार्थ गर्ने यसो गरेमा पुत्र सन्तान प्राप्ति हुनेछ । यस प्रक्रियालाई एकपल्ट बढी गर्नु हुँदैन । अन्यथा हानि होला ।
उत्तम सन्तानका लागि:- गर्भवती स्त्रीले सोमबारको दिन एक टुक्रा कपुर लिएर आधा जति आफ्नै सामु जलाइदिने र बाँकी रहेकोलाई शिवको मन्दिरमा चढाइदिने । यसो गरेमा स्वास्थ्य एवं बुद्धिमान सन्तान जन्मिनेछ । यसलाई गोपनीयतासँग गर्ने ।
सफल यात्राको लागि:- कुनै पनि याात्रामा निस्कनुभन्दा पहिले विशेष गरेर व्यापारिक यात्रामा जानुभन्दा पहिले ११ रुपियाा कुनै गुप्त ठाउँमा लुकाउर जानु होस् र यात्राबाट फर्किएपछि त्यस पैसाले कुनै गरिब या माग्नेलाई मिर्ठाई खुवाइदिनुहोस् । यात्रा सफल हुनेछ र व्यापार पनि फस्टाउँनेछ ।
सफल जीवनको लागि:- बिहान उठ्ने बित्तिकै नियमित आफ्नो हत्केलालाई चुम्ने गर्नुहोस् । किनकि तपाईँको हत्केलामा नै ३३ कोटी देवता र सम्पर्ूण्ा तर्ीथस्थल रहेको हुन्छ । तर यसलाई तीन पटक चुम्नु पर्ने छ । यसो गरेमा छपाईँका जीवनका हरेक पाइलाहरू सुगम र सरल हुनेछ । यो प्रक्रिया शनिबारबाट सुरु गर्न सक्नु हुनेछ । तर गुप्त राख्नु पर्नेछ । अन्यथा हानि हुन जाला ।
उत्तम सन्तानका लागि:- गर्भवती स्त्रीले सोमबारको दिन एक टुक्रा कपुर लिएर आधा जति आफ्नै सामु जलाइदिने र बाँकी रहेकोलाई शिवको मन्दिरमा चढाइदिने । यसो गरेमा स्वास्थ्य एवं बुद्धिमान सन्तान जन्मिनेछ । यसलाई गोपनीयतासँग गर्ने ।
सफल यात्राको लागि:- कुनै पनि याात्रामा निस्कनुभन्दा पहिले विशेष गरेर व्यापारिक यात्रामा जानुभन्दा पहिले ११ रुपियाा कुनै गुप्त ठाउँमा लुकाउर जानु होस् र यात्राबाट फर्किएपछि त्यस पैसाले कुनै गरिब या माग्नेलाई मिर्ठाई खुवाइदिनुहोस् । यात्रा सफल हुनेछ र व्यापार पनि फस्टाउँनेछ ।
सफल जीवनको लागि:- बिहान उठ्ने बित्तिकै नियमित आफ्नो हत्केलालाई चुम्ने गर्नुहोस् । किनकि तपाईँको हत्केलामा नै ३३ कोटी देवता र सम्पर्ूण्ा तर्ीथस्थल रहेको हुन्छ । तर यसलाई तीन पटक चुम्नु पर्ने छ । यसो गरेमा छपाईँका जीवनका हरेक पाइलाहरू सुगम र सरल हुनेछ । यो प्रक्रिया शनिबारबाट सुरु गर्न सक्नु हुनेछ । तर गुप्त राख्नु पर्नेछ । अन्यथा हानि हुन जाला ।
Astrology is a vast ocean
Can it be true?" King Vikramaditya asked in anguish, looking around the well-lit and crowded court. No one replied. All were shocked by the royal astrologer's prediction.
"Yes, my lord, this is so, however bitter it may be for you," replied the royal astrologer, breaking the silence. His voice was full of grief. Yet it was authoritative. "This position of the planets predicts the death of the prince at the age of 18."
While the King controlled his emotions, the Queen, sitting beside him, could not contain herself. "No! No!" she wailed. "My lord, you should see to it that this prediction proves false."
Though the King had full faith in his astrologer, Mihira, he took every precaution to save his son. But, on the predicted day, a boar killed the prince. When the news reached the King, he immediately summoned Mihira to his court.
"I am defeated, you have won, you have won," he told Mihira.
The astrologer was as sad as the king. He said, "My Lord, I have not won. It is the science of astronomy and astrology that has won."
"Whatever it may be, my respected astrologer," said the King, "It has convinced me that your science is nothing but truth. And for your mastery of the subject, I now confer upon you the Magadha kingdom's greatest award, the emblem of the varaha (boar)."
From that time Mihira came to be known as Varahamihira.
Varahamihira was born in 499 A.D. into a family of Brahmins settled at Kapittha, a village near Ujjain. His father, Adityadasa, was a worshipper of the sun god and it was he who taught Mihira astrology. On a visit to Kusumapura (Patna) young Mihira met the great astronomer and mathematician, Aryabhata. The meeting inspired him so much that he decided to take up astrology and astronomy as a lifetime pursuit.
At that time, Ujjain was the center of learning, where many schools of arts, science and culture were blooming in the prosperity of the Gupta reign. Mihira, therefore, shifted to this city, where scholars from distant lands were gathering. In due course, his astrological skills came to the notice of Vikramaditya Chandragupta II, who made him one of the Nine Gems of his court. Mihira traveled widely, even as far as Greece. He died in 587.
Varahamihira was learned in the Vedas, but was not a blind believer in the supernatural. He was a scientist. Like Aryabhata before him, he declared that the earth was spherical. In the history of science he was the first to claim that some "force" might be keeping bodies stuck to the round earth. The force is now called gravity.
He committed one blunder, however. He was sure that the earth was not in motion. "Had it been so," he said, "a bird moving in the direction opposite to the earth's motion (which is westwardly) would return to its nest as soon as it had flown from it."
Varahamihira made some significant observations in the field of ecology, hydrology and geology. His claim that plants and termites serve as indicators of underground water is now receiving attention in the scientific world. He was also a prolific writer. His mastery of Sanskrit grammer and poetic metre enabled him to express himself in a unique style.
His encyclopedic knowledge and his lively presentation of subjects, as dry as astronomy, made him a celebrated figure. His treatise such as Panchasiddhantika (Five Principles), Brihatsamhita (Master Collection), Brahjjataka (Astrological work), have put him on as high a pedestal in astrology as Kautilya's in political philosophy, Manu's in law, Panini's in grammar.
About his own treatises Varahamihira says: "The science of astrology is a vast ocean and is not easy for everyone to cross it. My treatises provide a safe boat." That was no boast. Even now they are acknowledged as masterpieces.
"Yes, my lord, this is so, however bitter it may be for you," replied the royal astrologer, breaking the silence. His voice was full of grief. Yet it was authoritative. "This position of the planets predicts the death of the prince at the age of 18."
While the King controlled his emotions, the Queen, sitting beside him, could not contain herself. "No! No!" she wailed. "My lord, you should see to it that this prediction proves false."
Though the King had full faith in his astrologer, Mihira, he took every precaution to save his son. But, on the predicted day, a boar killed the prince. When the news reached the King, he immediately summoned Mihira to his court.
"I am defeated, you have won, you have won," he told Mihira.
The astrologer was as sad as the king. He said, "My Lord, I have not won. It is the science of astronomy and astrology that has won."
"Whatever it may be, my respected astrologer," said the King, "It has convinced me that your science is nothing but truth. And for your mastery of the subject, I now confer upon you the Magadha kingdom's greatest award, the emblem of the varaha (boar)."
From that time Mihira came to be known as Varahamihira.
Varahamihira was born in 499 A.D. into a family of Brahmins settled at Kapittha, a village near Ujjain. His father, Adityadasa, was a worshipper of the sun god and it was he who taught Mihira astrology. On a visit to Kusumapura (Patna) young Mihira met the great astronomer and mathematician, Aryabhata. The meeting inspired him so much that he decided to take up astrology and astronomy as a lifetime pursuit.
At that time, Ujjain was the center of learning, where many schools of arts, science and culture were blooming in the prosperity of the Gupta reign. Mihira, therefore, shifted to this city, where scholars from distant lands were gathering. In due course, his astrological skills came to the notice of Vikramaditya Chandragupta II, who made him one of the Nine Gems of his court. Mihira traveled widely, even as far as Greece. He died in 587.
Varahamihira was learned in the Vedas, but was not a blind believer in the supernatural. He was a scientist. Like Aryabhata before him, he declared that the earth was spherical. In the history of science he was the first to claim that some "force" might be keeping bodies stuck to the round earth. The force is now called gravity.
He committed one blunder, however. He was sure that the earth was not in motion. "Had it been so," he said, "a bird moving in the direction opposite to the earth's motion (which is westwardly) would return to its nest as soon as it had flown from it."
Varahamihira made some significant observations in the field of ecology, hydrology and geology. His claim that plants and termites serve as indicators of underground water is now receiving attention in the scientific world. He was also a prolific writer. His mastery of Sanskrit grammer and poetic metre enabled him to express himself in a unique style.
His encyclopedic knowledge and his lively presentation of subjects, as dry as astronomy, made him a celebrated figure. His treatise such as Panchasiddhantika (Five Principles), Brihatsamhita (Master Collection), Brahjjataka (Astrological work), have put him on as high a pedestal in astrology as Kautilya's in political philosophy, Manu's in law, Panini's in grammar.
About his own treatises Varahamihira says: "The science of astrology is a vast ocean and is not easy for everyone to cross it. My treatises provide a safe boat." That was no boast. Even now they are acknowledged as masterpieces.
Thursday, September 10, 2009
सुखी जीवनको लागि वास्तु निर्देशन
पूजा गर्ने ठाउँ जस्तोसुकै होस्, तर त्यो इसान कोणमा नै हुनर्ुपर्दछ ।पूजा गर्दा उत्तर वा पर्ूवतर्फफर्किएको हुनर्ुपर्दछ । पूजा कोठामा विभिन्न मर्ूर्तिहरू राख्ने चलन छ । त्यो एकदमै अशुभ हो । यसले गर्दा घरमा पिता र पुत्रबीच वैमनस्यता बढ्न जानेछ, जसले गर्दा घर भाँडिने सम्भावना रहन्छ । सुत्ने कोठामा भगवानको मर्ूर्ति या तस्विर नराख्ने, न त पूजा पाठ नै गर्ने, सुत्ने खाटलाई भित्तामा टाँसेर नराख्ने, कमसेकम ६ इञ्चको दूरीमा राख्ने । लोग्ने-स्वास्नी सुत्ने खाटमा पाहुना वा अन्य व्यक्तिलाई नसुताउने, खाटमा तन्ना बैजनी रङको हुनु सुखी यौनजीवनको परिचायक बन्नेछ ।
व्यापारीहरूले पसलमा गणेशको मर्ूर्ति राख्दा ढोका सामुन्नेको भित्तामा राख्ने, मुख्य बोस नैऋत्य कोणमा बस्ने, पानी पिउँदा पर्ूव या उत्तरतर्फफर्केर पिउने, काँस, पित्तल, शिशाको भाँडामा पानी पिउने, तामा एवं माटोका भाँडामा पानी भरेर राख्ने, फलाम, एल्मुनियम एवं प्लाष्टिकको भाँडामा भोजन नखाने यदि खानै परेमा टेबलमाथि राखेर खाने, भुइँमा नराख्ने । घरमा मुख्य ढोका सामुन्ने नै कुनै ठूलो खम्बा या अर्कैको ढोका छ भने आफ्नो ढोकाको मथि ऐना राखिदिने ।
घर बनाउँदा उत्तर-पर्ूव फर्केको ढोका हाल्ने, दक्षिण दिशामा छ भने बाख्राको पाठी दान गर्ने । यदि आग्नेय कोणमा जलस्थान परेमा स्त्री जातिलाई पिर्नेछ । उपचारको लागि इसान कोणमा तामाको भाँडामा पानी भरेर राखिरहने ।
घरमा कौसी निकाल्द पर्ूव र उत्तर दिशामा उत्तम फलदायी हुनेछ । दक्षिण-पश्चिम दिशामा कौसी निकाल्नु घरमा दर्ुघटना निम्त्याउनु हो । सुत्ने कोठामा ऐना नराख्ने यदि राख्नै परेमा पनि गोलो ऐना राख्ने ।
खाना खाने ठाउँमा ऐना राख्ने यसले गर्दा खाएको शरीरमा पोष लाग्नेछ र धन समृद्धिमा पनि वृद्धि हुन पुग्नेछ । टेलिफोनको नजिकै एक्युरियम नराख्ने, राखेमा रङ नम्बरका फोन आउनेछन् ।
व्यापारीहरूले पसलमा गणेशको मर्ूर्ति राख्दा ढोका सामुन्नेको भित्तामा राख्ने, मुख्य बोस नैऋत्य कोणमा बस्ने, पानी पिउँदा पर्ूव या उत्तरतर्फफर्केर पिउने, काँस, पित्तल, शिशाको भाँडामा पानी पिउने, तामा एवं माटोका भाँडामा पानी भरेर राख्ने, फलाम, एल्मुनियम एवं प्लाष्टिकको भाँडामा भोजन नखाने यदि खानै परेमा टेबलमाथि राखेर खाने, भुइँमा नराख्ने । घरमा मुख्य ढोका सामुन्ने नै कुनै ठूलो खम्बा या अर्कैको ढोका छ भने आफ्नो ढोकाको मथि ऐना राखिदिने ।
घर बनाउँदा उत्तर-पर्ूव फर्केको ढोका हाल्ने, दक्षिण दिशामा छ भने बाख्राको पाठी दान गर्ने । यदि आग्नेय कोणमा जलस्थान परेमा स्त्री जातिलाई पिर्नेछ । उपचारको लागि इसान कोणमा तामाको भाँडामा पानी भरेर राखिरहने ।
घरमा कौसी निकाल्द पर्ूव र उत्तर दिशामा उत्तम फलदायी हुनेछ । दक्षिण-पश्चिम दिशामा कौसी निकाल्नु घरमा दर्ुघटना निम्त्याउनु हो । सुत्ने कोठामा ऐना नराख्ने यदि राख्नै परेमा पनि गोलो ऐना राख्ने ।
खाना खाने ठाउँमा ऐना राख्ने यसले गर्दा खाएको शरीरमा पोष लाग्नेछ र धन समृद्धिमा पनि वृद्धि हुन पुग्नेछ । टेलिफोनको नजिकै एक्युरियम नराख्ने, राखेमा रङ नम्बरका फोन आउनेछन् ।
Wednesday, September 9, 2009
Mixed bag for Chhatra Man
Chhatra Man Singh Gurung, the newly appointed Nepali Chief of Army Staff (CoAS) assumed office on Wednesday.Gurung is the first person from the ethnic community to take over the mantle of new CoAS in NA's history.
According Astrology,Capricorn Ascendant (Lagna) rising along with Cancer Navamsa and Virgo Dreskana at the time of Oath throws up a mixed bag for him. While on the one hand he is likely to acquire name, fame and wealth,on the other he may encounter difficulties on the domestic front.
Saturn in eight house and Rahu lagna ,he may not have the benefit of the company of Politicae parties and may not be blessed with adorable Persons.
He is also the first Army chief to be appointed by the President.
From Novermber 2009 to December 2010, Sankata Sub period may be harmful for him.Some Political hurdles also may happen in that period.This political hurdles may create problems to him.
The previous Army chief Rookmangud Katawal had received the insignia from then Prime Minister Girija Prasad Koirala, who was acting as the interim head-of-state.
According Astrology,Capricorn Ascendant (Lagna) rising along with Cancer Navamsa and Virgo Dreskana at the time of Oath throws up a mixed bag for him. While on the one hand he is likely to acquire name, fame and wealth,on the other he may encounter difficulties on the domestic front.
Saturn in eight house and Rahu lagna ,he may not have the benefit of the company of Politicae parties and may not be blessed with adorable Persons.
He is also the first Army chief to be appointed by the President.
From Novermber 2009 to December 2010, Sankata Sub period may be harmful for him.Some Political hurdles also may happen in that period.This political hurdles may create problems to him.
The previous Army chief Rookmangud Katawal had received the insignia from then Prime Minister Girija Prasad Koirala, who was acting as the interim head-of-state.
Tuesday, September 8, 2009
Muhurtas for Travel.
Atharva Jyotish Sloka 65 deal with Muhurtas for travel.
Travel on pratipada Tithi is forbidden.
Travel on Dwitiya Tithi gives success in work, on Tritiya good health and other beneficial results While on Chaturthi, may cause fear of death.
Travel on Panchami may give an all round successes and victory.
On shasthi hardly any gain, rather may cause losses.
Travel on saptami may give generally auspicious results.
on Ashtami ill-health or disease and on Navami it may mar the prospect of one’s return from such travels. Travel on dasami may give gain of lands and more power, on Ekadasi , auspicious result.
Travel on Dwadasi may cause loss of wealth .
Travel Trayodasi is suited for alliances and friendship while on Chaturdasi , it is forbidden as a rule. One may however, travel on this Tithi for Performaance of Tantric deeds. Travel on Amavasya as a rule is forbidden . Travel on Poornima during day time day time is forbidden but at night, permitted.
Travel on pratipada Tithi is forbidden.
Travel on Dwitiya Tithi gives success in work, on Tritiya good health and other beneficial results While on Chaturthi, may cause fear of death.
Travel on Panchami may give an all round successes and victory.
On shasthi hardly any gain, rather may cause losses.
Travel on saptami may give generally auspicious results.
on Ashtami ill-health or disease and on Navami it may mar the prospect of one’s return from such travels. Travel on dasami may give gain of lands and more power, on Ekadasi , auspicious result.
Travel on Dwadasi may cause loss of wealth .
Travel Trayodasi is suited for alliances and friendship while on Chaturdasi , it is forbidden as a rule. One may however, travel on this Tithi for Performaance of Tantric deeds. Travel on Amavasya as a rule is forbidden . Travel on Poornima during day time day time is forbidden but at night, permitted.
Monday, September 7, 2009
Janma Kundali 5th September 2009
Janma Kundali successfully passed two years and enter in Third year on 2 September 2009
Share Market analysis Through Astrology
From our long experiment and research of share market, we prescribe to buy or sell on Monday and Tuesday or Friday and Saturday.
.If Monday price goes up Tuesday, it will come down and vise-versa. For example if the price goes up or down unbelievably on Monday, the trend will continue till first hour of Tuesday and in the late Tuesday, the reverse phenomenon will be observed. One has to be careful while buying or selling on Tuesday and check the Monday’s trend before trading.
.If the price goes up on Tuesday, the trend will continue till the first hour of Wednesday and reverse in the late Wednesday. If the price goes down on Wednesday, then on Thursday it will go up.
·Similarly, the price rise of Thursday will continue till the first hour of Friday, and then in late Friday, it will start to fall or vise-versa. (But in Nepal the share market will be closed on Friday. The Trading starts on Sunday and closes on Thursday.)
·The price rise or fall on Friday will be unstable.
·Sunday’s rise or fall will be reverse on Monday.
However, the rise and fall of price should be unprecedented not the regular phenomenon. If the bearish or bullish trend is continuing the trend would not be reverse on one day. This prediction is for the daily trading, if the market is continuously changing its path.
The prediction is decided on the basis of first and second hour of the day, but in Nepal the trading starts at 12 noon and ends at 3 afternoons that is the late hour of the day. The Nepali share market does not operate in the first hour of the day.
.If Monday price goes up Tuesday, it will come down and vise-versa. For example if the price goes up or down unbelievably on Monday, the trend will continue till first hour of Tuesday and in the late Tuesday, the reverse phenomenon will be observed. One has to be careful while buying or selling on Tuesday and check the Monday’s trend before trading.
.If the price goes up on Tuesday, the trend will continue till the first hour of Wednesday and reverse in the late Wednesday. If the price goes down on Wednesday, then on Thursday it will go up.
·Similarly, the price rise of Thursday will continue till the first hour of Friday, and then in late Friday, it will start to fall or vise-versa. (But in Nepal the share market will be closed on Friday. The Trading starts on Sunday and closes on Thursday.)
·The price rise or fall on Friday will be unstable.
·Sunday’s rise or fall will be reverse on Monday.
However, the rise and fall of price should be unprecedented not the regular phenomenon. If the bearish or bullish trend is continuing the trend would not be reverse on one day. This prediction is for the daily trading, if the market is continuously changing its path.
The prediction is decided on the basis of first and second hour of the day, but in Nepal the trading starts at 12 noon and ends at 3 afternoons that is the late hour of the day. The Nepali share market does not operate in the first hour of the day.
Sunday, September 6, 2009
तपाईको राशिमा शनिको प्रभाव
२०६६ साल भाद्र २४ गते शनिले सिंह राशि परित्याग गरी कन्या राशिमा प्रवेश गर्दछ । कन्या राशिमा शनि लगभग २०६८ सालसम्म रहने छ । यस अवधिमा बिभिन्न राशिमा शनिले पार्ने प्रभाव प्रस्तुत गरिएको छ ।
मेष राशि
षष्ठ शनि शुभ छ ।ब्यापार/ब्यवसायमा उन्नति हुनेछ । पराक्रम बृद्धि, ऋण शत्रु नाश, र बाज्ूय सर्म्पर्कको बृद्धिले उत्साह थपिने छ । सामान्य मावली पक्षको पीडा रहने सम्भावनालाई नकार्न सकिंदैन
वृष राशि
यस अवधिमा परिश्रम र सर्ंर्घ¬बाट कार्य सफल रहने छ । कुसङ्गतिमन आकृष्ट हुने हुनाले संयम आवश्यक छ । सन्तान तथा परिवारमा मनोमालिन्य बढी कलहको श्रृजना हुृने हुँदा संयम आवश्यक छ । आर्थिकप¯मा शिथिलता र शै¯किकर्ममा बाधापर्ने हुँदा शनिको पूजा आराधना गर्नाले शुभफल बृद्धि हुन्छ । निलसरस्वतीको दर्शन पूजा शनिको जप तथा शान्ति गराउनाले आर्थिक तथा बौद्धिककार्यमा स‡लता प्राप्ति हुँदै जाने छ ।
मथुन राशि
चतर्ुथ शनि अशुभ छ । यस अवधिमा शनिले परिवार कलह, मित्रवर्गवाट धोका, जमिन जायजादको हानि, भातर्ृवर्गमा कष्ट, स्थानान्तरण, कार्यान्तरण । मान प्रतिष्ठामा आँच आउने सम्भावना, राजकार्यमा वाधा, बाहनवाट भय लगायतका अनावश्यक झण्झट जस्ता घट्नाले खिन्नता रहिरहने भएकोले महाकाल शनि मृत्युञ्जयको पाठ, हनुमानको आराधना तथा शनिको वैदिक मन्त्र २३००० जप गराउनाले राहत प्राप्ति हुनेछ ।
कर्कट राशि
तृतीय शनि शुभ छ यस अवधिमा आरोग्य, सफलता, पराक्रम बृद्धि, अर्थ लाभ, न्यायिक कार्यमा सफलता तथा लाभ,शुभ समाचार प्राप्ति हुने छ । बिगतबर्¬मा भएको झण्झट र झमेलाको निवारण हुँदै जानाले उत्साह थपिने छ ।
सिंह राशि
अन्त्य साढेसाती भएकोल यस अवधिमा धन हानि, अप्रत्याशित विवाद, कार्यमा असफलता, अनिष्ट समाचार प्राप्ति, बन्धु-बान्धवहरू संग विवाद, विराधको सामना, धन नाश, बि¬युक्त जनावरहरूको भय, स्थान परिवर्तन,र श्रम सर्ंर्घ¬बाट कार्य सम्पादन हुनेछ । अतः यस अवधि महाकालको दर्शन पूजन, पिपल पूजन, हनुमानको आराधना र दक्षिणकालीको पूजा, शनि मृत्युञ्जय तथा महाकालको पाठ र आराधना गर्नाले शुभफल बृद्धि हुँदैजाने छ ।
कन्या राशि
राशिमा मध्ये साढेसाती भएकोले अशुभ छ । श्रम सर्ंर्घ¬ बढी गर्नुपर्ने, शारीरिक तथा मानसिक शक्ति र्हास हुँदैजाने छ । पत्नी, परिवार र मित्रवर्गमा विवाद बढ्ने छ । बिपरित बुद्धिले कार्य भ्रंस हुने स्थिती आउने छ । अनावश्यक बोझ र मेहनत बढिगर्नुपर्ने समय परेको छ । जोखिमपर्ूण्ा निर्ण्र्ाार लगानि गर्नु हानिकारक छ । यस समयमा राहतप्राप्तिका लागि शनिको २३०००मन्त्र जप र महाकाल शनि मृत्युञ्जय स्तोत्र १०८ पाठ तथा शनिवार महाकाल र दक्षिणकालीको पूजा, मङ्गलवार हनुमानको आराधना गर्नाले राहत प्राप्त हुनेछ
तुला राशि
बार्हौं स्थानमा शनि पुगी साढेसाती दशाको प्रारम्भ भएकोले समय अशुभ छ ।आर्थिक क्षति, मानसिक पीडा/चिन्ता, आफन्तमा बिवाद, अकस्मात् बिपक्षीको आगमन हुनाले घबराहट - आन्दोलित) भई रहन्छ । औषधि उपचारमा खर्च बढी हुनेछ । दण्ड जरिवानाको समेत योग भएकोले राहतका लागि भद्रकालीको पूजा, हनुमानको पूजा शनिको २३००० मन्त्र जप र महाकाल शनि मृत्युञ्जयको १०८ आवृत्तिपाठ तथा शनिवार पिपलको पूजन परिक्रमा तथा जल अर्पण गर्नाले अशुभ फल घट्दै शुभफल बृद्धि हुनेछ ।
बृश्चिक राशि
एकादश शनि भएकोले शुभ छ । धनधान्य बृद्धि हुनेछ । पारिवारिक सुखबृद्धि हुने । मान प्रतिष्ठा बृद्धि हुने आकस्मिक धनलाभ जस्ता शुभ समाचारले उत्साह थपिने छ । जन्मगत शनि शुभ भएमा लक्षित उद्धेश्य प्राप्ति हुनेछ ।
धनु राशि
दशम कण्टक शनिदशा हुनाले समय मध्यम ब्यापार/ब्यवसाय तथा नोकरीमा बाधा, मान्यजनबाट धोका, घरेलु तनाव, कर्ममा निराशा, कार्य सम्पादनमा ढिलाई रहने छ । त्यसकारण महाकाल शनिको दर्शन, शनि शुक्र १०८आवृत्ति पाठ तथा शिव पूजन गर्नाले राहत प्राप्ति हुनेछ ।
मकर राशि
नवम पूज्य शनि हुनाले श्रम संर्घष्ावाट लाभ, आशातित सफलतामा कमि, आफन्तवाट धोका प्राप्ति हुनेछ । यात्राका अवसरहरू प्राप्त हुनेछ । धार्मिक कार्यमा बढि खर्च गर्नुपर्ने छ । शनि शुक्र १०८आवृत्ति पाठ गर्नाले शुभफलमा बृद्धि हुनेछ ।
कुम्भ राशि
अष्टम शनि भई अढैया दशा प्रारम्भ भएकोले यस समयमा अब्यवस्थित जीवन रोग पीडाले स्वास्थ्यमा शिथिलता आर्थिक सङ्कटको भय, आफन्तमा मनोमालिन्य, कार्यमा अवरोध, ब्यवसायिक परिवर्तन जस्ता अप्रिय योगको उपस्थितिले खिन्नता रहने छ । यसको निवारणका लागि शनिको २३००० जप भद्रकालीको पूजन शान्ति स्तोत्र पाठ र पीपलको पूजा गर्नाले राहतको महशुस गर्नु हुने छ ।
मिन राशि
सातौं कण्टक शनिदशा हुनाले यस समयमा स्थानान्तरण, कार्यान्तरण, साझेदारी कार्यमा बाधा, पति/पत्निमा मनोमालिन्य झगडा, दैनिक रोजगारीमा अवरोध आउनुका साथै स्वास्थ्यमा समेत शिथिलता देखिने भएकोले शनि शुक्र १०८आवृत्ति पाठ गर्नाले राहत प्राप्त गर्न सकिनेछ ।
मेष राशि
षष्ठ शनि शुभ छ ।ब्यापार/ब्यवसायमा उन्नति हुनेछ । पराक्रम बृद्धि, ऋण शत्रु नाश, र बाज्ूय सर्म्पर्कको बृद्धिले उत्साह थपिने छ । सामान्य मावली पक्षको पीडा रहने सम्भावनालाई नकार्न सकिंदैन
वृष राशि
यस अवधिमा परिश्रम र सर्ंर्घ¬बाट कार्य सफल रहने छ । कुसङ्गतिमन आकृष्ट हुने हुनाले संयम आवश्यक छ । सन्तान तथा परिवारमा मनोमालिन्य बढी कलहको श्रृजना हुृने हुँदा संयम आवश्यक छ । आर्थिकप¯मा शिथिलता र शै¯किकर्ममा बाधापर्ने हुँदा शनिको पूजा आराधना गर्नाले शुभफल बृद्धि हुन्छ । निलसरस्वतीको दर्शन पूजा शनिको जप तथा शान्ति गराउनाले आर्थिक तथा बौद्धिककार्यमा स‡लता प्राप्ति हुँदै जाने छ ।
मथुन राशि
चतर्ुथ शनि अशुभ छ । यस अवधिमा शनिले परिवार कलह, मित्रवर्गवाट धोका, जमिन जायजादको हानि, भातर्ृवर्गमा कष्ट, स्थानान्तरण, कार्यान्तरण । मान प्रतिष्ठामा आँच आउने सम्भावना, राजकार्यमा वाधा, बाहनवाट भय लगायतका अनावश्यक झण्झट जस्ता घट्नाले खिन्नता रहिरहने भएकोले महाकाल शनि मृत्युञ्जयको पाठ, हनुमानको आराधना तथा शनिको वैदिक मन्त्र २३००० जप गराउनाले राहत प्राप्ति हुनेछ ।
कर्कट राशि
तृतीय शनि शुभ छ यस अवधिमा आरोग्य, सफलता, पराक्रम बृद्धि, अर्थ लाभ, न्यायिक कार्यमा सफलता तथा लाभ,शुभ समाचार प्राप्ति हुने छ । बिगतबर्¬मा भएको झण्झट र झमेलाको निवारण हुँदै जानाले उत्साह थपिने छ ।
सिंह राशि
अन्त्य साढेसाती भएकोल यस अवधिमा धन हानि, अप्रत्याशित विवाद, कार्यमा असफलता, अनिष्ट समाचार प्राप्ति, बन्धु-बान्धवहरू संग विवाद, विराधको सामना, धन नाश, बि¬युक्त जनावरहरूको भय, स्थान परिवर्तन,र श्रम सर्ंर्घ¬बाट कार्य सम्पादन हुनेछ । अतः यस अवधि महाकालको दर्शन पूजन, पिपल पूजन, हनुमानको आराधना र दक्षिणकालीको पूजा, शनि मृत्युञ्जय तथा महाकालको पाठ र आराधना गर्नाले शुभफल बृद्धि हुँदैजाने छ ।
कन्या राशि
राशिमा मध्ये साढेसाती भएकोले अशुभ छ । श्रम सर्ंर्घ¬ बढी गर्नुपर्ने, शारीरिक तथा मानसिक शक्ति र्हास हुँदैजाने छ । पत्नी, परिवार र मित्रवर्गमा विवाद बढ्ने छ । बिपरित बुद्धिले कार्य भ्रंस हुने स्थिती आउने छ । अनावश्यक बोझ र मेहनत बढिगर्नुपर्ने समय परेको छ । जोखिमपर्ूण्ा निर्ण्र्ाार लगानि गर्नु हानिकारक छ । यस समयमा राहतप्राप्तिका लागि शनिको २३०००मन्त्र जप र महाकाल शनि मृत्युञ्जय स्तोत्र १०८ पाठ तथा शनिवार महाकाल र दक्षिणकालीको पूजा, मङ्गलवार हनुमानको आराधना गर्नाले राहत प्राप्त हुनेछ
तुला राशि
बार्हौं स्थानमा शनि पुगी साढेसाती दशाको प्रारम्भ भएकोले समय अशुभ छ ।आर्थिक क्षति, मानसिक पीडा/चिन्ता, आफन्तमा बिवाद, अकस्मात् बिपक्षीको आगमन हुनाले घबराहट - आन्दोलित) भई रहन्छ । औषधि उपचारमा खर्च बढी हुनेछ । दण्ड जरिवानाको समेत योग भएकोले राहतका लागि भद्रकालीको पूजा, हनुमानको पूजा शनिको २३००० मन्त्र जप र महाकाल शनि मृत्युञ्जयको १०८ आवृत्तिपाठ तथा शनिवार पिपलको पूजन परिक्रमा तथा जल अर्पण गर्नाले अशुभ फल घट्दै शुभफल बृद्धि हुनेछ ।
बृश्चिक राशि
एकादश शनि भएकोले शुभ छ । धनधान्य बृद्धि हुनेछ । पारिवारिक सुखबृद्धि हुने । मान प्रतिष्ठा बृद्धि हुने आकस्मिक धनलाभ जस्ता शुभ समाचारले उत्साह थपिने छ । जन्मगत शनि शुभ भएमा लक्षित उद्धेश्य प्राप्ति हुनेछ ।
धनु राशि
दशम कण्टक शनिदशा हुनाले समय मध्यम ब्यापार/ब्यवसाय तथा नोकरीमा बाधा, मान्यजनबाट धोका, घरेलु तनाव, कर्ममा निराशा, कार्य सम्पादनमा ढिलाई रहने छ । त्यसकारण महाकाल शनिको दर्शन, शनि शुक्र १०८आवृत्ति पाठ तथा शिव पूजन गर्नाले राहत प्राप्ति हुनेछ ।
मकर राशि
नवम पूज्य शनि हुनाले श्रम संर्घष्ावाट लाभ, आशातित सफलतामा कमि, आफन्तवाट धोका प्राप्ति हुनेछ । यात्राका अवसरहरू प्राप्त हुनेछ । धार्मिक कार्यमा बढि खर्च गर्नुपर्ने छ । शनि शुक्र १०८आवृत्ति पाठ गर्नाले शुभफलमा बृद्धि हुनेछ ।
कुम्भ राशि
अष्टम शनि भई अढैया दशा प्रारम्भ भएकोले यस समयमा अब्यवस्थित जीवन रोग पीडाले स्वास्थ्यमा शिथिलता आर्थिक सङ्कटको भय, आफन्तमा मनोमालिन्य, कार्यमा अवरोध, ब्यवसायिक परिवर्तन जस्ता अप्रिय योगको उपस्थितिले खिन्नता रहने छ । यसको निवारणका लागि शनिको २३००० जप भद्रकालीको पूजन शान्ति स्तोत्र पाठ र पीपलको पूजा गर्नाले राहतको महशुस गर्नु हुने छ ।
मिन राशि
सातौं कण्टक शनिदशा हुनाले यस समयमा स्थानान्तरण, कार्यान्तरण, साझेदारी कार्यमा बाधा, पति/पत्निमा मनोमालिन्य झगडा, दैनिक रोजगारीमा अवरोध आउनुका साथै स्वास्थ्यमा समेत शिथिलता देखिने भएकोले शनि शुक्र १०८आवृत्ति पाठ गर्नाले राहत प्राप्त गर्न सकिनेछ ।
Vastu Shastra and plantes
According Astrology each planet has its good and bad effects in the life of a man. Every principle in Vastu Shastra is scientifically explained. As a result it is always referred to as the science of the Vedic Age. As the ebbs and tides in the sea are a result of the power of attraction and repulsion of the moon, similarly, the effects of the planets is observed on living as well as non living objects. Besides human beings the planets also affect the buildings too. Vastu Shastra discusses 8 major directions. Each direction is rules by different stars.
The direction or the sub-direction in which the main entrance of the building exists, the planet ruling that side influences the life of head of the family.
Ravi (Sun) - When the main entrance in a building is from the middle of the eastern side the head of the family will be ambitious, staunch and pious like the sun. He has a liking for bitter substances, such as, Methi, Karela, and Dodka etc.
Chandra (Moon) - Moon is the ruling planet of the houses whose main entrance is in the North-West side of the West or the North directions. The nature of the head of the family in such houses is fickle and emotional. They like travelling. As far as food is concerned they use more salt in their food and specially green vegetables.
Shani (Saturn) - When the main entrance of the building is from the middle of the west side, Saturn is the ruling planet here. in such houses the head of the family is generally serious, thoughtful and patient. They are very cautious and tenacious too. They like astringent, oily substances and cold drinks.
Budha (Mercury) - When the main entrance of a building is from the middle of the North Side the ruling planet of the North direction is Budh or Mercury. The head of the family of this house is very intelligent and fun loving. They also have a liking for reading and writing. They are quite punctual and are not very choosy as far as food is concerned.
Mangal (Mars) - When the building has the main entrance from the middle of the south direction the ruling planet in this direction is Mars. The nature of the head of the family in such building is often bold, fickle and short tempered. These people like oily and spicy foods.
Guru (Jupiter) - Buildings with their main entrance in the North-East side of the east or the north direction have Guru as their ruling planet. The head of the family in such buildings is kind, thoughtful, altruistic and religious by nature. These people have a liking for studies, teaching, education and languages. They are liberal, generous and candid too. They are known for their sweet tongue.
Shukra (Venus) - When the main entrance of a structure is in the South-East direction of the East or the South side the head of the family is a happy, voluptuous person the ruling planet here is Shukra. They are interested in entertainment and are often spendthrift. They have a liking for songs, music, films, drama and painting. They like scents, scented flowers and vibrant dresses. They like Curd, Cheese, Tamarind and others.
Rahu - Buildings that have their entrances in the South-West direction of the West or the South sides are said to be ruled by Rahu. The heads of the family in such buildings are hot headed, self conceited, cunning and scheming. They like hot, non vegetarian and even stale food.
When there more than one entrance or exit in a particular building then the overall impact of all the doors and windows will influence the nature, likes and dislikes of the head of the family. The effect of the ruling planet of the direction in which the doors and windows are facing is also observed on the head of the family and other members. If the Saturn and Mars are powerful in the horoscope of a person and if the main entrance of his building is in the South he will be definitely successful. This goes onto proof that the South direction is not unfavorable for everyone.
Different Zodiac Signs have varying effects on all the 8 directions. The sign corresponding to the direction in which the main entrance of the building is responsible to some extent for the success and failure of the owner of the structure. For instance, if the road is in the Eastern direction and the main entrance is also on the east side then the sun sign (Aries) corresponding to the east direction influences the head of the family to some extent.
The direction or the sub-direction in which the main entrance of the building exists, the planet ruling that side influences the life of head of the family.
Ravi (Sun) - When the main entrance in a building is from the middle of the eastern side the head of the family will be ambitious, staunch and pious like the sun. He has a liking for bitter substances, such as, Methi, Karela, and Dodka etc.
Chandra (Moon) - Moon is the ruling planet of the houses whose main entrance is in the North-West side of the West or the North directions. The nature of the head of the family in such houses is fickle and emotional. They like travelling. As far as food is concerned they use more salt in their food and specially green vegetables.
Shani (Saturn) - When the main entrance of the building is from the middle of the west side, Saturn is the ruling planet here. in such houses the head of the family is generally serious, thoughtful and patient. They are very cautious and tenacious too. They like astringent, oily substances and cold drinks.
Budha (Mercury) - When the main entrance of a building is from the middle of the North Side the ruling planet of the North direction is Budh or Mercury. The head of the family of this house is very intelligent and fun loving. They also have a liking for reading and writing. They are quite punctual and are not very choosy as far as food is concerned.
Mangal (Mars) - When the building has the main entrance from the middle of the south direction the ruling planet in this direction is Mars. The nature of the head of the family in such building is often bold, fickle and short tempered. These people like oily and spicy foods.
Guru (Jupiter) - Buildings with their main entrance in the North-East side of the east or the north direction have Guru as their ruling planet. The head of the family in such buildings is kind, thoughtful, altruistic and religious by nature. These people have a liking for studies, teaching, education and languages. They are liberal, generous and candid too. They are known for their sweet tongue.
Shukra (Venus) - When the main entrance of a structure is in the South-East direction of the East or the South side the head of the family is a happy, voluptuous person the ruling planet here is Shukra. They are interested in entertainment and are often spendthrift. They have a liking for songs, music, films, drama and painting. They like scents, scented flowers and vibrant dresses. They like Curd, Cheese, Tamarind and others.
Rahu - Buildings that have their entrances in the South-West direction of the West or the South sides are said to be ruled by Rahu. The heads of the family in such buildings are hot headed, self conceited, cunning and scheming. They like hot, non vegetarian and even stale food.
When there more than one entrance or exit in a particular building then the overall impact of all the doors and windows will influence the nature, likes and dislikes of the head of the family. The effect of the ruling planet of the direction in which the doors and windows are facing is also observed on the head of the family and other members. If the Saturn and Mars are powerful in the horoscope of a person and if the main entrance of his building is in the South he will be definitely successful. This goes onto proof that the South direction is not unfavorable for everyone.
Different Zodiac Signs have varying effects on all the 8 directions. The sign corresponding to the direction in which the main entrance of the building is responsible to some extent for the success and failure of the owner of the structure. For instance, if the road is in the Eastern direction and the main entrance is also on the east side then the sun sign (Aries) corresponding to the east direction influences the head of the family to some extent.
र्सर्ूयलाई रक्तचन्दन र करवीरको फूल किन मनपर्छ
व्यास-शिष्य महर्ष्र्ि सुमन्तु राजा शतानिकलाई बताउनुहुन्छ -''राजन्, अब म भगवान् र्सर्ूयलाई किन रक्तचन्दन र करवीरको फूल अति प्रिय भयो - तपाईंलाई बताउ“छु, एकचित्त भएर सुन्नुहोस् ।
र्सर्ूय अण्डाकार रुपमा उत्पत्ति भएर अण्डमा नै वृद्धि भएको हु“दा र धेरै समयसम्म अण्डमा नै रहेको कारण मार्तण्ड नामले प्रसिद्ध भए । र्सर्ूय अण्डमा नै रह“दा दक्षप्रजापतिले परम रुपवती रुपा१नाम गरेकी आफ्नी कन्या र्सर्ूयलाई दिए ।
दक्षको आज्ञाले र्सर्ूयको शरीरलाई विश्वकर्माले संस्कार गरे, जसबाट र्सर्ूय अति तेजस्वी भए । राजन् † र्सर्ूय अण्डाकारमा नै रह“दा यिनलाई दर्ुइ सन्तान प्राप्त भए जसको नाम थियो - यम र यमुना । र्सर्ूयको तेज सहन गर्न नसकेको कारण उनकी स्त्री व्याकुल भएर सोच्न लागिन् । यिनको अति तेजको कारण मेरो दृष्टि यिनीमाथि रहन सक्दैन, जसले गर्दा यिनका अङ्ग कुनै पनि म देख्दिन । मेरो यति सुन्दर सुवर्ण्र्ाा शरीर यिनको अति तेजको कारण कालो भएको छ, अब यी स“ग मेरो निर्वाह गर्न साह्रै कठिन भयो । अब के गरौ“ - त्यसपछि उनले आ“पबाट एउटी स्त्री उत्पन्न गरेर भन्न लागिन् - "तिमी भगवान् र्सर्ूयको नजिकै मेरो सट्टामा रहनू तर यो कुरा उहा“लाई थाहा हुनुहु“दैन नि" यसरी छाया““ छोडी रुपा तपस्या गर्नका लागि उत्तरकुरु देशमा गएर घोडीको रुप धारणा गरी तप गर्दै यता-उता धेरै वर्षम्म घुम्दै रहिन् । उता भगवान् र्सर्ूयले छाय“ालाई नै आफ्नी पत्नी सम्झनुभयो । केही समयपछि छाँयाबाट शनिश्चर र तपती नामका दर्ुइ सन्तान भए यम र यमुनालाई भन्दा छाँया आफ्ना सन्तानलाई बढी स्नेह गर्थिन् । एकदिन यमुना र तपती बिचको विवाद बढेर पारस्परिक श्रापको कारण दुवै नदी भए । यमलाई पनि छा“याले अतिशय रिस गरेको कारण यम रिर्साई छा“यालाई पिट्नका लागि लात्ती उज्याए ।
यसरी आफूलाई पिट्न लात्ती उजाएको हुनाले छाँयाले क्रुद्ध भई यमलाई श्राप दिइन् ( "मर्ूख † तैले मेरो उपरमा लात्ती उठाएको कारण जबसम्म चन्द्र र र्सर्ूय रहन्छन, तबसम्म त“ प्राणीहरुको हिंसा गर्ने काममा लागिरहेस् । यदि तैंले मेरो श्रापबाट कलुषित् आफ्ना पाउ पृथ्वीमा राखिस् भने कृमी गणहरुले खाइ दिऊन् ।" यम र छा“याको विवाद बढ्दैगर्दा भगवान् र्सर्ूय त्यहा“ आइपुग्नुभयो र यमले र्सर्ूयस“ग भने । "पिताजी यो हाम्री माता कदापि हैन, कोही अन्य स्त्री हो किनकि यसले हामीलाई सदैव रिस गर्छर्ेे भाइ र बहिनीलाई जस्तो हामीलाई माया गर्दिन अथवा समान व्यवहार कत्ति पनि छैन" । यमको यस्तो कुरा सुनेर र्सर्ूय क्रुद्ध भएर छाँयालाई भन्नुहुन्छ ( ''तिमीले यो उचित कर्म गरिनाँैै, आफैंले जन्म दिएको सन्तान एउटालाई माया र अर्कोलाई रिस †- आफ्ना सन्तान जति भए पनि समान व्यवहार गर्नुपर्छ । तिमीले असमान व्यवहार किन गर्यौ -" यो सुनेर छा“या त केही बोलिनन् तर यम फेरि भन्दछन् -''यो दुष्टा मेरी आमा होइन, मेरी आमाको छा“या हो, यसले मलाई श्राप दिएकी छ ।'' यति भनि सारा वृतान्त सुनाइदिए । यसपछि भगवान् र्सर्ूय यमलाई संझाउ“दै भन्नुहुन्छ - छोरा, तिमी चिन्ता नलेऊ कृमीगण मासु र रगत लिएर भूलोकमा जानेछन्, त्रि्रो पाउ गल्नेछैन, ब्रह्माको आज्ञाले तिमी लोकपाल पनि बन्नेछौ । त्रि्रा बहिनीहरू मध्ये यमुनाको जल गंगाजल समान र तपतीको जल नर्मदाको जल समान पवित्र हुनेछ । छाय“ा अबदेखि सबैको देहमा अवस्थित हुनेछ ।" यस्तो व्यवस्थाको मार्यादा राखि दिएर र्सर्ूय दक्षप्रजापतिको घरमा गएर आफू आउनुको कारण सारा वृत्तान्त सुनाउनुभयो । यसपछि दक्षप्रजापतिले भने - "तपाईको अति प्रचण्ड तेजले व्याकुल भएर तपाईकी भार्या उत्तरकुरु देशमा गएकी छन् । अव तपाई विश्वकर्मा कहा“ गएर आफ्नो स्वरुपलाई परिमार्जन गर्नुहोस् ।" यति भनेर प्रजापतिले विश्वकर्मालाई बोलाएर भने ("हे विश्वकर्मन्, तपाईले अब र्सर्ूयको रुपलाई सुन्दर बनाइ दिनुहोस् ।"तब र्सर्ूयको सहमति पाएर तत्काल र्सर्ूयको रुपलाई विश्वकर्माले मिलाउन थाले । अङ्गलाई तासेर तथा काटेर मिलाउ“दा र्सर्ूयलाई अति पीडा भयो । र्सर्ूय बारम्बार मुर्च्छा पर्नुहुन्थ्यो । विश्वकर्माले सवै अङ्गलाई ठीक पारि दिनु भयो तर पाउका आंैलाहरु छोडि दिनु भयो, तब र्सर्ूय भन्नुहुन्छ - "विश्वकर्मन्, तपाईंले त आफ्नो कार्य पूरा गर्नुभयो तर म पीडाले साह्रै व्याकुल भइरहेछु, यसलाई शान्त गर्ने केही उपाय मलाई बताइ दिनुपर्यो । विश्वकर्मा भन्नुहुन्छ -"भगवान् † हजुरले रक्तचन्दन र करवीरको फूलको लेप शरीरभरि लगाउनु होस्, यसले शरीरको अतिशय पीडा शान्त हुन्छ ।"अनि र्सर्ूय भगवानले रक्तचन्दन र करवीरको फूलको लेप शरीरमा लगाउनुभयो । त्यो पीडा तत्काल शान्त पनि भयो । त्यस बेलादेखि र्सर्ूय भगवानलाई रक्तचन्दन र करवीरको फूल अत्यन्तै प्रिय भयो र र्सर्ूयको पूजामा प्रयोग हुन लाग्यो । र्सर्ूय भगवानको शरीरलाई विश्वकर्माले मिलाउ“दा जुन तेज निस्क्यो त्यसबाट दैत्यलाई विनाश गर्ने वज्र निर्माण भयो ।
भगवान् र्सर्ूय पनि उत्तम रुप प्राप्त गरेर आफ्नी भार्यालाई भेट्न तत्काल उत्तर कुरुतर्फप्रस्थान गर्नुभयो ।
र्सर्ूय अण्डाकार रुपमा उत्पत्ति भएर अण्डमा नै वृद्धि भएको हु“दा र धेरै समयसम्म अण्डमा नै रहेको कारण मार्तण्ड नामले प्रसिद्ध भए । र्सर्ूय अण्डमा नै रह“दा दक्षप्रजापतिले परम रुपवती रुपा१नाम गरेकी आफ्नी कन्या र्सर्ूयलाई दिए ।
दक्षको आज्ञाले र्सर्ूयको शरीरलाई विश्वकर्माले संस्कार गरे, जसबाट र्सर्ूय अति तेजस्वी भए । राजन् † र्सर्ूय अण्डाकारमा नै रह“दा यिनलाई दर्ुइ सन्तान प्राप्त भए जसको नाम थियो - यम र यमुना । र्सर्ूयको तेज सहन गर्न नसकेको कारण उनकी स्त्री व्याकुल भएर सोच्न लागिन् । यिनको अति तेजको कारण मेरो दृष्टि यिनीमाथि रहन सक्दैन, जसले गर्दा यिनका अङ्ग कुनै पनि म देख्दिन । मेरो यति सुन्दर सुवर्ण्र्ाा शरीर यिनको अति तेजको कारण कालो भएको छ, अब यी स“ग मेरो निर्वाह गर्न साह्रै कठिन भयो । अब के गरौ“ - त्यसपछि उनले आ“पबाट एउटी स्त्री उत्पन्न गरेर भन्न लागिन् - "तिमी भगवान् र्सर्ूयको नजिकै मेरो सट्टामा रहनू तर यो कुरा उहा“लाई थाहा हुनुहु“दैन नि" यसरी छाया““ छोडी रुपा तपस्या गर्नका लागि उत्तरकुरु देशमा गएर घोडीको रुप धारणा गरी तप गर्दै यता-उता धेरै वर्षम्म घुम्दै रहिन् । उता भगवान् र्सर्ूयले छाय“ालाई नै आफ्नी पत्नी सम्झनुभयो । केही समयपछि छाँयाबाट शनिश्चर र तपती नामका दर्ुइ सन्तान भए यम र यमुनालाई भन्दा छाँया आफ्ना सन्तानलाई बढी स्नेह गर्थिन् । एकदिन यमुना र तपती बिचको विवाद बढेर पारस्परिक श्रापको कारण दुवै नदी भए । यमलाई पनि छा“याले अतिशय रिस गरेको कारण यम रिर्साई छा“यालाई पिट्नका लागि लात्ती उज्याए ।
यसरी आफूलाई पिट्न लात्ती उजाएको हुनाले छाँयाले क्रुद्ध भई यमलाई श्राप दिइन् ( "मर्ूख † तैले मेरो उपरमा लात्ती उठाएको कारण जबसम्म चन्द्र र र्सर्ूय रहन्छन, तबसम्म त“ प्राणीहरुको हिंसा गर्ने काममा लागिरहेस् । यदि तैंले मेरो श्रापबाट कलुषित् आफ्ना पाउ पृथ्वीमा राखिस् भने कृमी गणहरुले खाइ दिऊन् ।" यम र छा“याको विवाद बढ्दैगर्दा भगवान् र्सर्ूय त्यहा“ आइपुग्नुभयो र यमले र्सर्ूयस“ग भने । "पिताजी यो हाम्री माता कदापि हैन, कोही अन्य स्त्री हो किनकि यसले हामीलाई सदैव रिस गर्छर्ेे भाइ र बहिनीलाई जस्तो हामीलाई माया गर्दिन अथवा समान व्यवहार कत्ति पनि छैन" । यमको यस्तो कुरा सुनेर र्सर्ूय क्रुद्ध भएर छाँयालाई भन्नुहुन्छ ( ''तिमीले यो उचित कर्म गरिनाँैै, आफैंले जन्म दिएको सन्तान एउटालाई माया र अर्कोलाई रिस †- आफ्ना सन्तान जति भए पनि समान व्यवहार गर्नुपर्छ । तिमीले असमान व्यवहार किन गर्यौ -" यो सुनेर छा“या त केही बोलिनन् तर यम फेरि भन्दछन् -''यो दुष्टा मेरी आमा होइन, मेरी आमाको छा“या हो, यसले मलाई श्राप दिएकी छ ।'' यति भनि सारा वृतान्त सुनाइदिए । यसपछि भगवान् र्सर्ूय यमलाई संझाउ“दै भन्नुहुन्छ - छोरा, तिमी चिन्ता नलेऊ कृमीगण मासु र रगत लिएर भूलोकमा जानेछन्, त्रि्रो पाउ गल्नेछैन, ब्रह्माको आज्ञाले तिमी लोकपाल पनि बन्नेछौ । त्रि्रा बहिनीहरू मध्ये यमुनाको जल गंगाजल समान र तपतीको जल नर्मदाको जल समान पवित्र हुनेछ । छाय“ा अबदेखि सबैको देहमा अवस्थित हुनेछ ।" यस्तो व्यवस्थाको मार्यादा राखि दिएर र्सर्ूय दक्षप्रजापतिको घरमा गएर आफू आउनुको कारण सारा वृत्तान्त सुनाउनुभयो । यसपछि दक्षप्रजापतिले भने - "तपाईको अति प्रचण्ड तेजले व्याकुल भएर तपाईकी भार्या उत्तरकुरु देशमा गएकी छन् । अव तपाई विश्वकर्मा कहा“ गएर आफ्नो स्वरुपलाई परिमार्जन गर्नुहोस् ।" यति भनेर प्रजापतिले विश्वकर्मालाई बोलाएर भने ("हे विश्वकर्मन्, तपाईले अब र्सर्ूयको रुपलाई सुन्दर बनाइ दिनुहोस् ।"तब र्सर्ूयको सहमति पाएर तत्काल र्सर्ूयको रुपलाई विश्वकर्माले मिलाउन थाले । अङ्गलाई तासेर तथा काटेर मिलाउ“दा र्सर्ूयलाई अति पीडा भयो । र्सर्ूय बारम्बार मुर्च्छा पर्नुहुन्थ्यो । विश्वकर्माले सवै अङ्गलाई ठीक पारि दिनु भयो तर पाउका आंैलाहरु छोडि दिनु भयो, तब र्सर्ूय भन्नुहुन्छ - "विश्वकर्मन्, तपाईंले त आफ्नो कार्य पूरा गर्नुभयो तर म पीडाले साह्रै व्याकुल भइरहेछु, यसलाई शान्त गर्ने केही उपाय मलाई बताइ दिनुपर्यो । विश्वकर्मा भन्नुहुन्छ -"भगवान् † हजुरले रक्तचन्दन र करवीरको फूलको लेप शरीरभरि लगाउनु होस्, यसले शरीरको अतिशय पीडा शान्त हुन्छ ।"अनि र्सर्ूय भगवानले रक्तचन्दन र करवीरको फूलको लेप शरीरमा लगाउनुभयो । त्यो पीडा तत्काल शान्त पनि भयो । त्यस बेलादेखि र्सर्ूय भगवानलाई रक्तचन्दन र करवीरको फूल अत्यन्तै प्रिय भयो र र्सर्ूयको पूजामा प्रयोग हुन लाग्यो । र्सर्ूय भगवानको शरीरलाई विश्वकर्माले मिलाउ“दा जुन तेज निस्क्यो त्यसबाट दैत्यलाई विनाश गर्ने वज्र निर्माण भयो ।
भगवान् र्सर्ूय पनि उत्तम रुप प्राप्त गरेर आफ्नी भार्यालाई भेट्न तत्काल उत्तर कुरुतर्फप्रस्थान गर्नुभयो ।
Subscribe to:
Posts (Atom)